Jak vytvořit akci

Po přihlášení klikněte na Administrace pořadatele. Zvolte v levém menu "ZALOŽENÍ AKCE".

Založení akce má 3 kroky:

1

Krok 1: Základní popis akce

  • Název akce (doporučujeme max. 70 znaků)
  • Popis akce (krátký popis akce - doporučujeme max. 160 znaků)
  • Více informací (podrobnější popis akce)
  • Fotogalerie (první obrázek bude použitý jako hlavní, dejte si pozor, aby obrázek byl v poměru 5:4 - šířka:výška, jinak se obrázek nebude korektně zobrazovat. Nahrávejte obrázky ve formátu .jpg nebo .png). 
POZOR – po zveřejnění akce na www.Tiketovka.cz zkontrolujte zobrazení obrázku (jestli je vidět vše podstatné).
  • Kategorie (vyberte jednu z kategorií, do které patří akce, kterou zakládáte)
  • Hashtagy (vyplňte klíčová slova, díky kterým zákazníci najdou vaši akci, potvrďte stisknutím „Enter“)
  • Video (můžete zde dat odkaz na video k akci)
2

Krok 2: Místo, čas, vstupenky a cenotvorba

  • Termín konání (Od-Do). Vyplňte políčko „Od“. Automaticky se vyplní poličko „Do“. V případě vícedenního termínu konání akce vyplňte také políčko „Do“.
  • Místo konání (konkrétní místo konání – název haly, divadla, arény, místnosti…atd.)
  • Čas konání (Od-Do)
  • Město (název města konání akce)
  • Text e-vstupenky – volitelný text (maximálně 100 znaků). Pro každý termín akce může být jiný text.
  • Adresa (konkrétní adresa místa konání akce). Zobrazí se na mapě.

Způsob sezení

  • Nečíslované sezení (zákazník si při nákupu vstupenky nemůže vybrat konkrétní místo)
  • Číslované sezení (vstupenky na konkrétní místo – je potřeba vytvořit sál, který můžete vytvořit sami, nebo vám ho může za provizi (dle náročnosti sálu) vytvořit Tiketovka.cz (kontaktujte Tiketovka.cz).

Cenotvorba - 3 možnosti tvorby cen:

.
.

Bezplatná akce (vstupenky na akci jsou zdarma – Tiketovka.cz si neúčtuje provize)

  1. zvolte počet vstupenek omezený (zvolte počet), nebo neomezený.
  2. zvolte, jestli bude akce veřejná (zobrazí se na Tiketovka.cz všem), nebo neveřejná ( ve třetím kroku založení akce vám vygenerujeme neveřejný odkaz, který zašlete těm, kteří se mají na akci přihlásit)
.
.

Jednotné vstupné (všechny vstupenky za stejnou cenu)

zvolte počet vstupenek k prodeji a jejich cenu (všechny vstupenky budou za stejnou cenu). Zvolte, jestli bude akce veřejná, nebo neveřejná.

.
.

Více cen (různé ceny, typy a druhy vstupenek)

Zvolte, jestli bude akce veřejná, nebo neveřejná.

  1. zvolte „Typ vstupenky“ (kde bude kupující sedět nebo stát – např. balkon, hlavní sál, lóže) a celkový počet vstupenek k prodeji pro tuto oblast.
  2. U každého Typu vstupenky zvolte :
    • Druh vstupenky (kdo například: běžná, VIP, student, důchodce, dítě do XX let ….).
    • počet vstupenek pro daný „Druh vstupenky“
    • cenu pro daný „Druh vstupenky“

Ceny vstupenky můžete měnit v čase. V tom případě klikněte na „Přidat další cenu vstupenky v čase“ Jestli chcete pro tento „Typ Vstupenky vytvořit další „Druh vstupenky“, klikněte na tlačítko „Přidat další druh vstupenky“.

POZOR! Součet všech „Druhů vstupenky“ nemůže překročit celkový počet „Typů vstupenky“, ke které se tento „Druh vstupenky“ vztahuje. V případě překročení tohoto počtu se Vám políčko počtu vstupenek zobrazí červeně. V případě potřeby dalšího „Typu vstupenky“, klikněte na tlačítko „Přidat další typ vstupenky“. Jestli máte více termínů akce – vlevo pod termínem vyplňované akce klikněte na tlačítko „Přidat termín“ a postupujte znovu podlé návodu v „Krok 2“.

Kalkulačka příjmů a nákladů

Po zadání všech parametrů „Cenotvorby“ se Vám dole zobrazí Celkový předpokládaný příjem z akce při plné vyprodanosti. Dále můžete vyplnit náklady na tento termín (jedná se variabliní náklady – pronájem, propagace, mzdy, provize Tiketovka…atd.) V průběhu vyplňování tohoto kroku si akci (akce) můžete „ULOŽIT“ a pokračovat později, nebo po vyplnění akce (akcí) klikněte na „ULOŽIT A POKRAČOVAT“ do dalšího kroku.

3

Krok 3: Shrnutí

Zobrazí se Vám výpis akcí a termínů ke zveřejnění.

  • u každé akce, kterou chcete zveřejnit klikněte na zaškrtávací políčko „Zveřejnit“ nebo „Zveřejnit vše“ (zveřejní se všechny nezveřejněné a rozpracované a kce).
  • zvolte Uložit a Zveřejnit

Dále pak můžete přidat Celkové fixní náklady na všechny zveřejněné akce dohromady (nezapočtené v předchozích krocích(. Zobrazí se Vám Předpokládaný hrubý zisk (tržby – náklady). Zvolte tlačítko Uložit.

Akce se Vám následně zobrazí v sekci administrace „CELKOVÝ PŘEHLED“, kde ji můžete po najetí „ozubené kolečko“ a kliknutím na „upravit termín“ akci upravovat a případně přidávat další termíny pro danou akci.