Nejčastější dotazy (FAQ)

Dotazy zákazníků

.
.

Kde si mohu vyzvednout vstupenky?

Nemusíte nikam chodit a vyzvedávat si fyzické vstupenky na výdejních místech. Tiketovka.cz nemá výdejní místa. Vstupenky vám přijdou na email, který zadáte při nákupu nebo registraci.

 
.
.

Zakoupené vstupenky (a faktury) nemohu v historii objednávek dohledat, přitom jsem registrovaný. Jak je najdu?

Je možné, že se přihlašujete pod jiným emailem nebo heslem než při registraci. Pokud to tak je, postupujte podle předchozího bodu „Zapomněl jsem své přihlašovací údaje. Co mám dělat?“. My vám pošleme nové heslo. Z bezpečnostních důvodů si ho pak změňte na jiné.

 
.
.

Vstupenky jsem zaplatil, ale e-mail se vstupenkou mi nepřišel. Co mám dělat?

Podívejte se prosím do spamu nebo hromadné pošty jako v předchozím bodě. Pokud tam nebude, v případě, že jste se u nás registrovali, vstupenku najdete po přihlášení v sekci objednávky. Pokud nejste u tiketovka.cz registrovaný, napište na podpora@tiketovka.cz – dořešit s Inspirum . Toto je jeden z důvodů, proč je dobré se zaregistrovat u Tiketovka.cz.

 
.
.

Zaregistroval jsem se, ale nepřišel mi aktivační e-mail

V tom případě zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam). Pokud máte e-mail u Seznamu, je možné, že aktivační e-mail byl přesunutý do složky „Hromadné“. Podívejte se tam, a pokud tam je, otevřete e-mail od Tiketovka.cz, V otevřeném e-mailu klikněte vlevo nahoře na „Přesunout“ a zvolte složku „Doručené“. Nahoře se zobrazí text: „Zprávy z této adresy nebudou označovány jako hromadné“.

 
.
.

Jak zjistím, že je akce zrušená nebo přesunutá?

O všech změnách informujeme majitele vstupenek e-mailem hned poté, co nám to sdělí pořadatel. Proto doporučujeme při objednávce či registraci vyplňovat a pravdivě uvádět emailový kontakt, případně i telefon. Veškeré změny pro všechny zájemce jsou zveřejňovány na našich webových stránkách v sekci „Změny a zrušené akce“. Za informace o všech změnách a organizaci samotné akce odpovídá pořadatel. Veškeré reklamace tohoto druhu řešte s pořadatelem.

 
.
.

Co mám dělat, když chci vrátit vstupné, protože akce je zrušená nebo přesunutá na jiný termín?

Kontaktujte nás na reklamace@tiketovka.cz Nezapomeňte, že Tiketovka.cz je jen zprostředkovatel. Smluvní vztah je mezi zákazníkem a pořadatelem, který nese zodpovědnost za celý průběh akce.

 
.
.

Bohužel se nemohu zúčastnit akce, na kterou jsem si koupil vstupenky.

Vstupenky se mohou vracet jen v případech, že akce byla pořadatelem zrušená nebo přesunutá na jiný termín. Pokud jste si při objednávce sjednali pojištění a nemůžete se akce zúčastnit, v případech stanovených Evropskou pojišťovnou máte možnost žádat o vrácení vstupného. Podrobnosti najdete zde. Ustanovení směřující k ochraně spotřebitele dle právních předpisů a těchto podmínek se nevztahují na Zákazníky, kteří do smluvních vztahů s Pořadatelem a/nebo Motivace a úspěch s.r.o. vstupují jako podnikatelé. Z povahy poskytované služby a ustanovení § 1837 písm. j) občanského zákoníku nemůže Zákazník od Smlouvy o účasti na akci odstoupit. Více najdete v Obchodní podmínky pro zákazníky Tiketovka cz.

 
.
.

Chci více vstupenek, ale nedokážu zakoupit (rezervovat) více než 10 vstupenek na jednu akci, a to i přesto, že jsem zaregistrovaný.

Maximální počet vstupenek na jednu akci je 10. V případě zájmu o větší počet vstupenek máte tyto možnosti: Udělejte objednávku několikrát za sebou, vždy maximálně po deseti kusech. Nebo nás kontaktujte na podpora@tiketovka.cz

 
.
.

Mám se registrovat? Pokud ano, proč?

Nakupovat vstupenky můžete i bez registrace. Doporučujeme vám však, abyste se zaregistrovali, a to z těchto důvodů: Pokud vám nedojde z jakéhokoliv důvodu e-mail se vstupenkou, najdete ji po přihlášení na svém účtu. Své objednávky tak budete mít pod kontrolou. Při příští objednávce už nemusíte znovu zdržovat vyplňováním vašich osobních (v případě firem i fakturační) údajů.

 
.
.

Zapomněl jsem své přihlašovací údaje. Co mám dělat?

V tom případě zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam). Pokud máte e-mail u Seznamu, je možné, že aktivační e-mail byl přesunutý do složky „Hromadné“. Podívejte se tam, a pokud tam je, otevřete e-mail od Tiketovka.cz, V otevřeném e-mailu klikněte vlevo nahoře na „Přesunout“ a zvolte složku „Doručené“. Nahoře se zobrazí text: „Zprávy z této adresy nebudou označovány jako hromadné“.

 
.
.

Ztratil jsem vstupenku (nebo jsem si e-mail se vstupenkou omylem vymazal). Co mám dělat?

Podívejte se prosím do spamu nebo hromadné pošty jako v předchozím bodě. Pokud tam nebude, v případě, že jste se u nás registrovali, přihlaste se, pak jděte na stránku moje objednávky pod vaším jménem a klikněte na e-vstupenky. Pokud nejste u tiketovka.cz registrovaný, napište na podpora@tiketovka.cz. Toto je jeden z důvodů, proč je dobré se zaregistrovat u Tiketovka.cz.

 
.
.

Nechodí mi e-mailem Týdenní Novinky od Tiketovka.cz.

Zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam). Pokud máte e-mail u Seznamu, je možné, že e-mail od Tiketovka.cz byl přesunutý kromě složky SPAM do složky Hromadné. Aby se vám to nestávalo příště, ve složce „Spam“ nebo „Hromadné“ otevřete e-mail od Tiketovka.cz, V otevřeném e-mailu klikněte vlevo nahoře na „Přesunout“ a zvolte složku „Doručené“. Nahoře se zobrazí text: „Zprávy z této adresy nebudou označovány jako hromadné“.

 
.
.

Platba kartou přes internet se mi nepovedla. Mohu platbu zaslat převodem na váš účet a jako variabilní symbol uvést číslo mé rezervace?

Ne. Protože platby kartou jsou v jiném režimu, než platby převodem. Platební brána to neumí spárovat. Zkuste zaplatit ještě jednou. Předtím si ale zkontrolujte, zda máte oprávnění platit kartou přes internet (například u nově vydaných karet je často zablokovaná možnost platit přes internet). Také je možné, že jste překročili limit na kartě. Také je možné, že se akce už vyprodala. Pokud je vše v pořádku, ale stále to nejde kartou zaplatit, kontaktujte nás.

 
.
.

Vstupenky jsem zaplatil, ale stále se ukazují v sekci „Moje objednávky" jako neuhrazené. Co mám dělat?

Objednávání nebylo správně ukončeno. Kontaktujte nás na podpora@tiketovka.cz a my vás budeme kontaktovat.

 
.
.

K zakoupeným vstupenkám potřebuji i daňový doklad (fakturu). Kde ho ho najdu?

Zde jsou 2 možnosti: Pokud pořadatel faktury vystavuje přes tiketovka.cz, v e-mailu se vstupenkou je i faktura. Pokud jste zaregistrovaní, fakturu si stáhněte v sekci Objednávky. V případě, že nejste registrovaní, a fakturu jste ztratili, napište na jeden z našich kontaktů. Pokud pořadatel faktury nevystavuje přes tiketovka.cz, kontaktujte přímo pořadatele. Kontakt najdete na stránkách příslušné akce.